10 zasad zachowania zdrowia zalecanych przez lekarza

10 zasad zachowania zdrowia zalecanych przez lekarza

Poniższych 10 zasad, które sprawią, że będziesz zwracać uwagę na zdrowie

Jeśli naprawdę chcesz słodki napój gazowany, wypij szklankę wody

Badania wykazały, że słodkie napoje gazowane przyspieszają proces starzenia na poziomie komórkowym. I mogą prowadzić do dość poważnych chorób: miażdżycy, cukrzycy, otyłości i nadciśnienia. Ponadto dodatkowe kalorie z napojów gazowanych nie sprawią, że poczujesz się pełny, więc zawsze będziesz chciał jeść.

Pewnego dnia porozmawiaj z 10 osobami, których nie znasz

Liczne badania potwierdzają, że interakcje społeczne stają się coraz bardziej popularne i wydłużają życie. Przeklinanie podczas oglądania programu telewizyjnego lub rozmowy z kierowcą nie jest brane pod uwagę. Zgadzam się, tylko komunikacja na żywo może być ekscytująca i interesująca. Nawiąż bezpośredni dialog z ludźmi, których nie znasz. Możesz spędzić godziny patrząc na innych, doświadczając emocji, słuchając ekscytujących historii.  

Ustaw zasady przed pójściem na imprezę

Zanim tam pójdziesz, zdecyduj, jaki napój będziesz pić. Na przykład wino można przeplatać z wodą, kieliszek wina - szklanką wody. Naucz się prawidłowo pić alkohol i ciesz się nim. W końcu to takie proste! Pamiętaj jednak, że większość win zawiera od 130 do 175 kalorii na kieliszek.

Skontaktuj się z 10 krewnymi o chorobach Twojej rodziny

Wiele chorób dziedzicznych wiąże się z zestawem chromosomów i zmianą ich struktury. Często choroby genetyczne są determinowane przez mutacje genów i są rozpoznawane nie tylko na podstawie objawów zewnętrznych, ale także chorób. A nasze rozumienie historii medycznej jest czasami błędne. Chociaż nie oznacza to, że jeśli babcia zmarła na raka piersi, to jej wnuki spotkają ten sam los. Taki osąd nie jest do końca słuszny, ale prawdopodobieństwo wciąż pozostaje. Mimo że nie możemy zmienić naszego składu genetycznego, musimy zdać sobie sprawę, że problem nadal istnieje i musimy znaleźć sposoby jego rozwiązania.

Jedz z małych talerzy nie większych niż 25 cm i małych porcji

Rozmiary talerzy obiadowych wzrosły o 25% od lat 50., a rozmiary porcji również odpowiednio wzrosły. W końcu nie zawsze liczymy kalorie na naszym talerzu. Licząc je w przybliżeniu, możesz przekonać się, że jest ich o 50 więcej. A jeśli weźmiesz pod uwagę roczną wartość, otrzymasz 2,5 kg więcej.

Policz powoli do 10, zanim zaczniesz krzyczeć na kogokolwiek

O tym, jak trudno jest się powstrzymać, nie rozpłakać, to bolesny temat, który przez cały czas niepokoi różne narody. Ponieważ problem wiąże się przede wszystkim z ryzykiem zawału serca w ciągu kilku godzin, gwałtownym skokiem poziomu cukru we krwi, zaostrzeniem się chorób przewlekłych, w tym wrzodów żołądka czy dwunastnicy i wielu innych. Nic dziwnego, że mówią, że wszystkie choroby pochodzą z nerwów.

Zapisz wszystko, co jesz przez 10 dni

Rób zdjęcia telefonem komórkowym, korzystaj z aplikacji lub po prostu uchwyć wszystko, co zjadłeś. Śledź wszystko, co wkładasz do ust podczas śniadania, lunchu, kolacji i śledź każdą przekąskę w ciągu dnia. Z dużym prawdopodobieństwem staniesz się bardziej uważny na każdy produkt i zaczniesz jeść zdrowsze jedzenie.

Zapisz się na 10 zajęć jogi

Joga – to zdrowa dieta, harmonia ciała, pozytywne myślenie i odrzucenie ekscesów. Praktykując jogę, nie tylko poprawisz swoje zdrowie fizyczne, ale także zyskasz spokój psychiczny i fizyczny.

Zdecydowanie prawidłowe oddychanie, medytacja, właściwa postawa – stanie się ulubioną rozrywką i sposobem na rozwiązywanie problemów fizycznych i psychicznych. Ponadto będzie więcej szans na poprawę swojego zdrowia, ponieważ te działania wnikają głęboko w nasze życie. Regularna praktyka jogi poprawia sen, zmniejsza stres, łagodzi ból pleców i poprawia nastrój.

Zaplanuj wkrótce10 wizyt lekarskich

Mammografia

Wizyta u ginekologa

Sprawdź każdą część ciała u dermatologa

Wykonaj kolonoskopię (po 50 roku życia)

Skanowanie gęstości kości

Sprawdzanie stomatologiczne

Szczepienia

Coroczne badanie kontrolne u lekarza rodzinnego lub lekarza rodzinnego

Przyzwyczaj się do relaksu w weekendy

Zrób sobie pedicure przed następnym weekendem!

 

Zastrzeżenie

Ten blog nie jest przeznaczony do udzielania diagnozy, leczenia ani porad medycznych. Informacje na tym blogu są podane wyłącznie w celach informacyjnych. Skonsultuj się z lekarzem w sprawie wszelkich diagnoz i zabiegów medycznych i zdrowotnych. Informacji na tym blogu nie należy traktować jako substytutu konsultacji z lekarzem. Twierdzenia dotyczące konkretnych produktów w artykułach tego bloga nie są potwierdzone w leczeniu, diagnozowaniu lub zapobieganiu chorobom.

Podobał Ci się ten post?
0
0
Komentarze do artykułu
Brak recenzji
Dodaj swoją opinię

Opinia zostanie wyświetlona po moderacji.